Sunday 8 September 2013

GLAM? APA TU......?

Mesti ramai yang tertanya- tanya apa itu GLAM? Ape itu Green leaders Academy MalaysiaGLAM ialah singkatan daripada Green leaders Academy Malaysia. Ianya merupakan Business centre untukGreen Team di bawah naungan Hanis Haizi dan Razali Zain



Founder GLAM ialah CDM Hanis Haizi dan pasangannya Razali Zain . Dua insan ni merupakan pasangan suami isteri yang muda dan sangat2 berjaya  .Tujuan mereka berdua ni menubuhkan GLAM  ialah untuk dijadikan trainning centre untuk new comers especially golongan muda dan professional yang tidak tahu apa-apa tentang business ni dan  develop skill golongan2 muda untuk menjadi online marketing entrepreneur untuk menggenggam monthly income 4-6 figures.




Dalam GLAM, banyak ilmu tentang online marketing / SOCIAL MEDIA MARKETING  akan diajar.Kita akan diajar dan focus how to generate income via instagram, blogging , facebook dan twitter .Sebab nowadays this is the mostimportant tools dalam dunia marketing. If kita attend seminar social media marketing  kat luar, selalu nya kita kena bayar beribu-ribu , and yang belum tentu boleh workable dalam business kita. Tetapi dengan GLAM, tiada bayaran, FREE  je. Sekerap mana kita nak attend, it's up to you.

Normally GLAM akan bawa 1-2 flight pergi FREE TRIP yang company telah sediakan. SO, cuba you all bayangkan, ramai tak business partner under GLAM? Kalau kita kerja di ofis, berapa orang company kita akan sponsor business trip untuk staff? paling sikit seorang, paling bnyk 3-5 orang kan? Itu pun hanya Hotel dan flight sahaja di-sponsored.

Kesimpulannya, buat business kene tengok siapa MENTOR kita dan pilih GROUP yang betol.  kenapa?
ok, kiter kalau nak further studies, mesti nak cari UNiversity yang hebat2.  sebab nak dptkan result yang berkualiti kan. If kita nak cari kerja, mesti kita nak cari company yang hebat2 mcm petronas, nama2 yang besar la. Sebab apa?sebab bila kerja dengan giant company ni, nak jadi staff yang berkualiti dan salary confirm besar jugak kan.
Sama je concept business ni. YOU HAVE TO BE IN THE RIGHT GROUP, so that you will get the GOOD RESULT and ConfirmBONUS pun besar.


PENUH  DI GLAM


SO, ape tunggu lagi?
Be part of GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA.

Contact me for more info.
017-3160001
shafarina.shabri@gmail.com

No comments:

Post a Comment