Monday 1 September 2014

BIO SELEZA SANITARY PAD

tuala wanita punca barah pangkal rahim

Haaa... baca tajuk keratan akhbar ni pun kita dah seram kan.. zaman moden ni wanita banyak terdedah dengan pelbagai penyakit terutamanya kanser rahim.

Kanser rahim merupakan pembunuh no.2 wanita di Malaysia selepas kanser buah dada tau..

Secara realitinya, selain daripada faktor pemakanan salah satu punca lain adalah dari pemilihan/pemakaian pad/pantyliner yang kita guna setiap bulan. So sebagai wanita , sebagai ibu or bakal ibu mesti lah kita takot ,betol tak? kita kena jaga mahkota kita iaitu V kita . 'benda' nak pakai lama kann. zaman dulu dengan zaman sekarang lain. Dulu zaman mak2 kita jarang kita dengar tentang penyakit2 kronik seperti barah pangkal rahim .




sanitary pads a silent health threat

Now,kebanyakan jenama pantyliner dan pad yang ada dipasaran, menggunakan bermacam-macam proses. Salah satu proses yang bahaya ialah dioxin  iaitu proses pemutihan kertas kitar semula. Tuala wanita /pad menggunakan kertas kitar semula yang diproses, dibersihkan dengan bahan kimia, dan diputihkan/dilunturkan dengan klorin supaya nampak bersih. (haha baru u ols tau..dasyat kann?).



So, u ols sekarang dah tau kan macammana proses sanitary pad ni... apa yang perlu u ols lakukan ialah terus bertukar ke Bio-Seleza Feminine Pad! Not only because of health, but because of comfort jugak. My own testimonial, first two days pakai Bio Seleza, memang segala darah beku keluar ..memang banyak.. Pinggang pun dah tak lenguh-lenguh lagi. Happy sangat tau...



Kenapa Bio-Seleza???

1. Sebab Bio-Seleza guna gel - Tahan basah & kering .
2. Ada anti-bacteria strip untuk halang pembiakan kuman
3. Kain berkualiti  bernafas untuk pengudaraan, tak lembap.
    Rasa selesa sepanjang hari
4. Ditambah tenaga untuk pengedaran darah.
5. Slim, tak tebal sangat &  tak besar sangat .Just nice

Istimewanya Bio-Seleza:-

1. Sepanjang haid badan akan sentiasa bertenaga, ceria dan tidak           letih kerana di dalam tuala wanita ini di suntik dengan "Bio               Velocity Energy".
2. Mengandungi cahaya F.I.R (Far Infra Rays) iaitu haba dari cahaya     matahari pagi tulen yang dapat membantu mengecutkan rahim           dan pencegahan kanser rahim.
3. Ion Negative & Nano Silver yang membantu membunuh kuman,       mengawal jangkitan dan kegatalan.
4. Mengurangkan bau busuk serta hanyir.





So apa tunggu lagi? Jom dapatkan MIXED gift set ni .

MIXED gift Set 
-2 pack pantiliner  x 30 pcs
-2 pack Night safe (malam) x 8 pcs
-2 pack day safe (siang) x 10 pcs . 

Total 96 pcs, Hanya RM131 sahaja! berbaloi sangat-sangat. Kalau tak cukup bajet, share dengan family atau kawan-kawan. Sambil guna sambil berniaga! Jangan berkira sangat dengan kesihatan dalaman kita. Prevention is better than cure! Nanti bila dah sakit lagi banyak nak guna duit :((

No worries Ina ada special offer untuk pembaca blog ni! :) 
Untuk nak jadi pengedar pad Bio Seleza pun boleh pm Ina terus yaa. Bonus besar RM3000 menanti anda! 


Contact no. 017-3160001

atau 

email: shafarina.shabri@gmail.com



No comments:

Post a Comment